Tammikuu on puolessa välissä ja aurinkoakin olemme nähneet jo muutamina päivinä. Kevät on siis tulosssa! Kummasti mieli virkistyy kun päivä on jo hiukan pitempi ja valoisampi. Kovin kiireisesti alkuvuosi on kulunut. Heti tammikuun ensimmäisenä päivänä meillä oli nuorimmaisen 18 -vuotisjuhlat. Joulun leipomuksia olemme perinteisesti nauttineet vielä synttäreillä. Kakku sentään tehdään ihan tätä juhlaa varten.

Vähän erilaista tarjottavaa oli Puolasta saapunut joulukakku.

Kakku oli vohvelista, päällä ja välissä suklaata. Ei kuitenkaan liian äklö makeaa. Oikein hyvää oli.

Neulonut olen lähinnä satunnaisesti.  Yhdet sukat olen sentään saanut valmiiksi. Baktus huivi on kesken ja yhdet sukkalangat odottavat puikoille pääsemistä. No vuosihan on vasta aluillaan kaikesta huolimatta :)

Sukkiin olen käyttänyt lankakopan pohjalta löytämäni ohuen sukkalangan loput. Nämä päätyivät omiin jalkoihin. Olen vallan ihastunut neliöpuikkoihin vaikka ovatkin metalliset. Ainakin minun sormet tykkää.

- Santramaikki